روش های ارسال، زمانبندی و پیگیری سفارشات فبری نکست

FabriNext

حمل و نقل

روش های ارسال، زمانبندی، ردیابی فبری نکست

تاریخ تحویل نشان داده شده در قیمت آنلاین تنها در صورتی موثر است که سفارش و پرداخت در همان روز کاری انجام شود

برای رعایت موعد تحویل درج شده در قیمت آنلاین، لازم است سفارش و پرداخت در همان روز کاری انجام شود. در صورتی که پرداخت در روزی متفاوت انجام شود، زمان تحویل تغییر خواهد کرد.

اگرچه در فبری نکست ما سعی داریم قیمت را به صورت یک روزه و حتی لحظه‌ای ارائه کنیم، اما به دلیل پیچیدگی قطعه ممکن است اعلام زمان و قیمت ساخت با تاخیر همراه باشد.

هزینه حمل و نقل متفاوت است، اما قبل از ساخت برآورده می‌شود.

هزینه حمل و نقل توسط الگوریتمی بر اساس وزن واقعی و اندازه حجم نهایی کالا محاسبه می شود و برای ارزان ترین پیک بر اساس مسیر بهینه می شود.

ضمناً امکان بارگیری وانت و کامیونت در کارخانه فبری نکست وجود دارد. در این صورت هزینه باربری محاسبه خواهد شد.

در حال حاضر فقط امکان ارائه خدمات به تهران وجود دارد.

این بستگی به تاریخ تحویل انتخاب شده دارد.

برای سفارشات با تحویل طولانی تر، لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا با کارکنان ما در مورد امکان لغو یا تغییر سفارش صحبت کنیم. در این موارد، هیچ گونه لغو بیش از 24 ساعت پس از پرداخت امکان پذیر نیست.

 

در صورت انصراف از سفارش، مبلغ پرداختی به همان روش پرداختی مجدداً واریز می شود و فاکتور باطل می شود.

با توجه به نوع مواد و بسته بندی، آسیب در هنگام حمل و نقل بسیار نادر است.

در هر صورت از شما خواهشمندیم در هنگام تحویل، به دقت بررسی کنید که بسته سالم بوده و آسیبی ندیده باشد. فقط پس از تأیید می توانید سفارش را بپذیرید. برای این کار شما یک رسید دریافت امضا خواهید کرد.

اگر قطعه شکسته یا آسیب دیده باشد، ما متعهد می‌شویم که کالا را با هزینه خود تعویض کنیم، تنها و منحصراً در صورتی که شکستگی یا آسیب‌دیدگی در حضور پیکی که تحویل را انجام داده است یا در سند رسید قید شده باشد.

ما پیک را برای مرجوعی قطعه و با هزینه خود ارسال خواهیم کرد

بر اساس مشکل پیش آمده و تکنولوژی ساخت، انتخاب موثرترین و سریع ترین روش برای حل آن به صلاح­دید ما خواهد بود.

ظرف 3 روز پس از دریافت، از طریق ایمیل به ما اطلاع رسانی کنید.

این امکان وجود دارد که قطعات دریافتی با کیفیت مورد انتظار مطابقت نداشته باشند یا در کنترل کیفی خطایی رخ داده باشد. لطفاً از طریق شماره ۰۹۳۰-۶۶۹۲۷۸۵ با ارائه شماره سفارش، موضوع را گزارش کنید.

ظرف 24 ساعت آینده ما با شما تماس خواهیم گرفت تا راه حل مناسبی برای هر دو طرف پیدا کنیم، مانند بازگشت کالا برای بررسی های بیشتر و امکان بازسازی یا بار پرداخت مبلغ.

شریک اصلی ما برای حمل و نقل الوپیک است. تحویل به موقع و ردیابی دقیق محموله شما را ارائه می دهد.